Чіп тюнінг, DPF, EGR, Adblue, SCR Mitsubishi Fuso Canter
Чіп тюнінг Mitsubishi Fuso Canter, відключення фільтра сажи (DPF off), клапана EGR, системи Adblue та SCR, видалення помилок двигуна, клонування, прошивка, діагностика мотора - Дніпро.
1. Чіп тюнінг Mitsubishi Fuso Canter.
Двигуни, встановлені на цьому автомобілі, виглядають таким чином - 3.0 DDi 125Hp, 130Hp, 145Hp, 150Hp та 175Hp. При однаковому об'ємі двигуна вони мають різні характеристики потужності, через встановлені різні турбіни, а значить, неможливо встановити прошивку від більш потужної системи до меншої, як фізично (використовуються різні блоки управління), так і інші технічні проблеми.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 130 Hp | 160 Hp | 30 Hp |
Обертаючий момент | 300 Nm | 360 Nm | 60 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана EGR, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості.
2. Mitsubishi Canter видалення EGR.
Ця система на цьому двигуні не приносить власнику ніяких проблем протягом дуже тривалого періоду часу. У разі необхідності проводимо роботи по відключенню клапана ЕГР. Слід мати на увазі, що клапан EGR выделяется тільки разом з фільтром твердих частинок! Отже, якщо є спосіб зберегти навколишнє середовище, замінивши цей клапан, я б рекомендував це зробити.
3. Mitsubishi Fuso видалення фильтру сажи.
Цей агрегат теж добре працює і перемелюється протягом дуже тривалого періоду часу, але пробіг робить свій чорний бізнес і в підсумку він теж виходить з ладу. Заміна на нову вартість дуже кругла сума і сенсу на автомобілі з великим пробігом міняти його абсолютно немає. Я видаляю його з прошивки.
4. Mitsubishi Fuso видалення Adblue SCR.
Ця система сама примхлива і не тільки в цьому автомобілі. Є багато способів вирішити цю проблему, але єдиним правильним є програмне видалення цієї системи з автомобіля. Навіть таким чином є свої недоліки, не кожен може це зробити правильно, на хвилі чого дуже часто виникає загоряння фільтра сажи.
Трохи відео: