Вимкнення вихрових заслінок Swirl Flaps, Twinport

Вимкнення вихрових заслінок Swirl, Flaps, Twinport

Вимкнення вихрових заслінок Swirl Flaps, Tumble FlapsTwinport у прошивці та електронному блоку керування двигуном - Дніпро.

1. Видаляти чи ні Swirl Flaps.

Катастрофи від видалення заслінок не буде ніяких, так само не буде і позитивних ефектів від їх видалення! У разі їх видалення, на низьких оборотах гірше перемішуватиметься паливна суміш, що безпосередньо позначатиметься на екології, але в деяких випадках можливі перебої роботи двигуна на холостих оборотах і часткових навантаженнях. Причому ефект більше проявлятиметься на бензинових двигунах порівняно з дизельними. Сама система дуже надійна і виходжує весь термін служби двигуна до моменту капітального ремонту, при якому проводитися реставрація цього компонента. Страшилки з інтернету, що відвалюються заслінки і потрапляють у циліндр, є не актуальними, оскільки розмір самої заслінки завжди перевищує прохідний переріз впускного каналу!

2. Помилки та причини.

Є явні помилки з появою яких видається інформаційне повідомлення на панелі приладів - P0660P1109, P1110, P2075 та інші, коті говорят самі за себе та подальше вирішення питання  - справа техніки. Але є дуже складні випадки, коли заслінка відвалюється від кріплення і перекриває один з каналів - у такому разі помилок не буде, на холостих оборотах двигун працюватиме рівно, а на високих оборотах на слух визначити цю проблему за фактом не можливе.

3. Swirl Flaps, як працюють?

Вихрові заслінки створюють завихрення вздовж осі циліндра. Використовуються в дизельних автомобілях для поліпшення змішування паливно-повітряної суміші при низьких обертах двигуна. Для цього повітря подається в кожен циліндр через два окремих канали у впускному колекторі. Один з двох каналів можна закрити за допомогою поворотної заслінки. Це створює завихрення свіжого повітря. Краще змішування зменшує споживання палива та викиди забруднюючих речовин. При вищих обертах і крутному моменті двигуна вихрова заслінка відкривається для досягнення кращого рівня наповнення. Вихрові заслінки також відкриваються під час запуску двигуна та в стані вибігу. Вихрові заслінки також називаються «відрізами вхідних каналів». У двигуні Opel Twinport вихрова заслінка зменшує втрати газу під час роботи з частковим навантаженням.


4. Tumble flaps, як працюють?

Перекидні закрилки створюють завихрення вздовж осі циліндра. Це досягається або розділенням повітрозабірного каналу на два окремих канали, один з яких може бути закритий перекидною заслінкою (див. зображення), або поворотом однієї заслінки вбік у потік повітря (див. фото).

Перекидні заслінки використовуються в транспортних засобах з безпосереднім уприскуванням бензину (наприклад, у двигунах FSI) для реалізації стратифікованого заряду. Під час стратифікованої зарядки за допомогою цього спеціально створеного повітряного потоку та спеціальної геометрії поршня паливно-повітряна суміш накопичується безпосередньо навколо свічки запалювання та запалюється. Тому в крайових зонах камери згоряння є чисте повітря. Чисте повітря служить ізоляцією під час горіння та зменшує втрати тепла. Подальше зниження споживання досягається шляхом скидання дроселя двигуна.

При вищих обертах і крутному моменті двигуна клапан відкривається для кращого рівня наповнення. Під час так званої гомогенної роботи двигун функціонує як звичайний двигун з упорскуванням палива, але з вищою ефективністю завдяки вищому стисненню. Це дозволяє зменшити споживання палива в діапазоні низьких обертів двигуна без втрати потужності або крутного моменту на вищих обертах двигуна.

Перекидаючі закрилки також називаються «закрилками заряджання».

Tumble flaps

5. Переглянути 3D анімацію.

 

Контакти

office@chip-tuning.dp.ua

+38 067 523-91-95

+38 099 200-93-79

вул. Мандриківська, 47

Дніпро, Україна

warranty 2