Чіп тюнінг Mitsubishi L200, прошивка Мітцубісі Л200

Чіп тюнінг Mitsubishi L200 4D56 stage1, stage 2, індивідуальне налаштування, прошивка, клонування ЕБУ, відключення клапана ЕГР, DPF. Дніпро.
Легендарний позашляховик, який добре прижився на українських дорогах. Дизельні двигуни мають гарні технічні характеристики, але дуже сильно затиснуті євро нормами. Є три вирішення цього питання:
1. Чіп тюнінг Stage 1.
На мене оптимальний варіант, не вимагає втручання в силову систему, всі роботи з програмування проводяться через діагностичний роз'єм. На цій прошивці навантаження на двигун і трансмісію мінімальний і за нормальної їзди ресурс двигуна збільшується. Однак слід розуміти, що не всі прошивки позитивно позначаються на роботі двигуна! У гонитві за ціною, дуже легко натрапити на простий контрафакт, який погрожує ваш двигун за дуже короткий проміжок часу. Я можу відрізнити палену прошивку від якісної, а в разі потреби допоможу тобі розібратися в цьому питанні за додаткову плату.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді.
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 136 hp | 175 hp | 39 hp |
Обертаючий момент | 314 Nm | 360 Nm | 46 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Чіп тюнінг Stage 2.
Для реалізації другого рівня Stage2 необхідна доробка турбіни - установка MAC/AEM соленоїда управління наддувом турбіни. Я роблю повний обсяг робіт з прошивки, встановлення та налаштування буст контролера, але у разі обмеженого бюджету клієнт може самотужки встановити цей пристрій.
Вимірювання потужності прошивки Stage2 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 136 hp | 184 hp | 48 hp |
Обертаючий момент | 314 Nm | 383 Nm | 69 Nm |
3. Чіп тюнінг - тюнінг бокс.
Про ці пристрої сказано вже дуже багато, особливо додати нічого. Росіяни як і мамонти не вимруть ніколи, відповідно буде мотористам робота завжди після покупців таких девайсів.
4. Отзыв -Чіп тюнінг Mitsubishi L200.
На цьому автомобілі відгук буде у вигляді голосового повідомлення з яким можна ознайомитись у відео: