Чіп тюнінг Hyundai Tucson CRDI, відключення DPF та EGR
Чіп тюнінг Hyundai Tucson CRDI, відключення DPF та EGR, прошивка, клонування, діагностика, індивідуальний підхід до кожного клієнта – Дніпро.
1. Чіп тюнінг Hyundai Tucson CRDI.
Чіп тюнінг Hyundai Tucson CRDI с двигуном 2.0 л D4EA 112 л.с. 245 Нм. Дуже надійний мотор у заодській комплектації має ще версію з 140 к.с. які дуже добре піддається прошивці. Відрізняються ці мотори блоком управління, паливною системою та турбіною, маючи при цьому одне маркування двигуна. У нашому випадку працюватимемо зі 140 сильнішою версією.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді.
Вимірювання потужності прошивки Stage1 для 140 сильного двигуна, проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 140 hp | 170 hp | 30 hp |
Обертаючий момент | 305 Nm | 365 Nm | 60 Nm |
Вимірювання потужності прошивки Stage1 для 112 сильного двигуна, проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 112 hp | 140 hp | 28 hp |
Обертаючий момент | 245 Nm | 300 Nm | 55 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Видалення фільтра сажі Hyundai Tucson.
На що слід звертати увагу при виборі компанії, яка займатиметься видаленням фільтра сажі? На правильний підхід спочатку діагностика,- потім видалення. Почнемо з найпростішого, це блок схеми вихлопної системи, де для цього автомобіля окремо встановлений каталізатор, а за ним сажевий фільтр.
З моєї практики, каталізатор (28950) не забивається взагалі ніколи і видаляти його немає жодної необхідності. Саджевий фільтр за номером (28990) Hyundai/Kia 28990 27280, Product Line 2 S2899 027280, Hyundai/Kia 28990 27300 виходить з ладу в основному при певному пробігу і покупка нового обійдеться в кругленьку суму, через це дуже важливо правильно провести діагностику перед "кострацією". Наприклад помилки P0473, P2002, P2238, P1405 говорять про несправність датчика температури, тому система не може провісити автоматичну регенірацію, після чого відбувається фізичне забиття DPF. У цьому випадку заміна датчика температури та фізичне чищення відновить роботу системи, а своєчасне звернення в сервіс позбавить від чищення і можна відбутися тільки заміною датчика температури.
Ще однією непрямою ознакою цілісності сажевого фільтра є пробіг автомобіля. На жаль отримати цю інформацію можуть не всі навіть наворочені сервіси! А це інформація дуже важлива, оскільки фізичний ресурс роботи фільтра сажі орієнтовно становить 400 тис. км. На жаль, коли автомобіль потрапляє на програмне відключення фільтра сажі з вирізаним фізично, тут я вже безсилий зупинити процес "костарації" і просто правильно роблю свою роботу.
3. Прошивка та клонування.
Весь процес із запису та читання прошивки, а також чіп тюнінгу проводиться через діагностичний роз'єм автомобіля Hyundai/Kia.
Для клонування блоку управління двигуна, його доведеться демонтувати з автомобіля.
Невеликий відео огляд: