Чіп тюнінг Renault Megane IV, видалення DPF, EGR, Adblue
Чіп тюнінг, збільшення потужності Renault Megane IV, видалення DPF, EGR, Adblue, активація додаткових опцій, діагностика, адаптування DC4 (EDC 6) - Дніпро.
1. Чіп тюнінг Renault Megane.
Самий розповсюджений двигун, що встановлюється на Мегані починаючи з 2 покоління, це дизельний K9K. Починаючи з 2002 року, його потужність зросла з 68 к.с. до 115 л.с. і обросла додатково екологією, яка згубно позначається на динамічних характеристиках машини. Чіп тюніг вирішує ці питання без видалення самої екології, а також додає потужності.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді
Вимірювання потужності прошивки Stage1 проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 110 Hp | 130 Hp | 20 Hp |
Обертаючий момент | 260 Nm | 300 Nm | 40 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана EGR, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Видалення EGR.
Ця модель має 2 клапана EGR, перший гарячий розташований у верхній частині та другий розташований знизу після фільтру сажи. Особливістю вимкнення буде - підключені роз'єми та справні клапани, в іншому випадку на екрані буде з'являтися інформаційне повідомлення - перевірити Start & Stop.
Сама система дуже надійна і здебільшого виходить з ладу при закінченні життєвого циклу двигуна.
3. Видалення DPF.
Фільтр сажи також знаходиться у важкодоступному місті разом з каталізатором, який краще залишати, оскільки його наявність зменшує дим та запах. Після цього потрібно програмно відключити його, чим ми ними займаємося.
4. Видалення Adblue.
Ще одна система екології, яку у разі виходу з ладу легше та дешевше відключити, ніж ремонтувати (особливо з нашими ремонтниками). Знову ж таки, система надійна, свіжа! Кількість автомобілів, що звертаються з поломкою, вкрай незначні. Але якщо дуже потрібно, звертайтеся, видалимо її!
5. Прошивка та клонування.
У випадку прошивки блока керування двигуном SID310 з метою чіп тюнінга або видалення екології усі маніпуляції здійснюються через роз'єм OBDII, без зняття і розбирання блоку.
Для віддаленого програмування та клонування блок необхідно розбирати.
Відео з прошивки демонтованого блоку керування SID310: