Чіп тюнінг двигуна Mercedes Benz V-Class
Чіп тюнінг двигуна Mercedes Benz V-Class, збільшення потужності мерседес, відключення EGR, DPF, Adblue, клонування, прошивка, діагностування - Дніпро.
1. Чіп тюнінг Mercedes Benz
У цьому випадку мова піде про модель Mercedes Vito - W447, яка випускається з 2015 року і обладнана дизельними силовими агрегатами 1.6 2.1 2.0 1.7 літра. Ці мотори дуже добре піддаються чіп тюнінгу в результаті чого отримуєте хорошу динаміку.
Вихідні характеристики після прошивки такі:
Випробування на диностенді.
Вимірювання потужності прошивки Stage1 для MB 114 CDI (2.0D) 136HP проводилося на повністю справному автомобілі з невеликим пробігом в ідеальних умовах.
Параметр | Стандарт | Тюнінг Stage1 | Різниця |
---|---|---|---|
Потужність | 136 hp | 250 hp | 114 hp |
Обертаючий момент | 330 Nm | 510 Nm | 180 Nm |
Додатково можливе відключення Сажового фільтра DPF/FAP, каталізатора Decat, клапана ЄГР, вихрових заслінок, системи Start/Stop, Adblue, видалення помилок двигуна, зняття обмеження швидкості, налаштування Pop & Band (попкорн – простріли у вихлопну трубу), тюнінг автоматичної коробки передач.
2. Прошивка, клонування ECU.
Всі сучасні блоки управління двигуном робляться при прямому підключенні, що в більшості випадків вимагає їх зняття з автомобіля.
У сучасних автомобілях виробник розміщує їх у легкодоступних місцях, в результаті це не становить жодної проблеми, тим більше розтин самого блоку не потрібний!
3. Відключення Adblue, DPF, EGR.
У разі виходу з ладу системи Adblue (SCR), можливо її повне відключення! Причому Євро норми впадуть лише на одну одиницю, з Євро 6 на Євро 5, що не становить проблем при виїзді за кордон.
А відключення EGR і сажевого фільтра знизять Євро норми до рівня два, що може вже викликати питання в країнах Євросоюзу.